زمرمه و نوا و صوت قرآن، دخترهای خردسال و نوجوان که به عشق حفظ قرآن به این مکان آمده و در حال سپری کردن حفظ در ققالب طرح کاتبان وحی می باشند. مریم رفیعی من جمله این قرآن آموزان هست که در گفت‌و‌گو با ایکنا از قم؛ عنوان نمود: مرداد ۹۶ یکی از دوستان مادرم […]

درس ادیب اگر بود زمزمهٔ محبتی/ جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را

زمرمه و نوا و صوت قرآن، دخترهای خردسال و نوجوان که به عشق حفظ قرآن به این مکان آمده و در حال سپری کردن حفظ در ققالب طرح کاتبان وحی می باشند.

مریم رفیعی من جمله این قرآن آموزان هست که در گفت‌و‌گو با ایکنا از قم؛ عنوان نمود: مرداد ۹۶ یکی از دوستان مادرم که مربی کلاس حفظ قرآن بود به من پیشنهاد شرکت در کلاس تخصصی کاتبان وحی را داد که در ابتدا جدی نگرفتم و منحصرا برای گذراندن وقت ها فراغت، ثبت اسم کردم ولی با گذشت زمان به حفظ قرآن علاقه مند گردیدم و با عشق و شوق تا امروز ادامه دادم.  
  وی دنبال کرد: گذشته هیچگاه فکر نمی کردم که در کلاس حفظ قرآن شرکت کنم و هرکسی که حافظ قرآن بود حوصله و علاقه اش در یادگیری قرآن برای من ملموس نبود تا این که یک روزی تصمیم گرفتم قرآن حفظ نمایم و ادامه دادم. 
 رفیعی در مورد عشق و علاقه اش به فراگیری قرآن اظهار کرد: در ترم چهارم دانشگاه مرخصی گرفتم و با پشتیبانی خانواده ام و کوشش و پشتکار به حفظ و یادگیری قرآن ادامه دادم و حتی گاهی برای تکرار و تمرین آیات از خواب و تفریحم گذشتم. 
 قرآن آموز طرح کاتبان وحی اضافه کرد: یادگیری و حفظ قرآن توفیقی قصد دارد که خدا نزد من قرار داده هست و از وقتی که آغاز به یادگیری قرآن کردم صبورتر شده ام و حس شیرینی نصیب من شده هست. 
 وی در انتهاء اظهار کرد: در کلاس تخصصی حفظ قرآن علاوه بر حفظ، ترجمه و تفسیر روایی مختلفی را هم فرا می گیریم و قصد دارم پس از انتهاء کلاس حفظ قرآن، در رشته فلسفه ادامه تحصیل بدهم و دانش قرآنی خود را در این رشته به کار بگیرم.

انتهای پیام