جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی و مؤمن کشور دعوت کرد تا پس از برگزاری نماز باشکوه جمعه به راهپیمایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم و انقلابی بحرین بپردازند. به گزارش شهرکریمه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم […]

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی و مؤمن کشور دعوت کرد تا پس از برگزاری نماز باشکوه جمعه به راهپیمایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم و انقلابی بحرین بپردازند.

به گزارش شهرکریمه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی و مؤمن کشور  دعوت کرد تا پس از برگزاری نماز باشکوه جمعه به راهپیمایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم و انقلابی بحرین بپردازند.

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حوادث تلخ و غمبار بحرین و فشار و تهدید نظام مستبد پادشاهی بر مردم انقلابی و آزادی خواه این کشور بار دیگر قلب مسلمانان را به درد آورده و چشم نگران امت اسلامی را خونبار و محزون کرده است.

سرکوب مردم مظلوم بحرین در حالی ادامه دارد که هنوز حقوق شهروندی و آزادی‌های اجتماعی و دینی این مردم نادیده گرفته می‌شود و حتی حق اقامه نماز جماعت وجمعه از آنان سلب می‌شود، بزرگان دینی را بازداشت و حریم علمای دین را هتک می‌کنند .روحانی مبارز آیت الله شیخ عیسی قاسم را تحت فشار و تهدید مورد محاکمه صوری وغیر عادلانه قرار می‌دهند وخفقان و ظلم و ستم را در پناه حمایتهای استکبار جهانی بر مردم تحمیل می‌کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی جهت حضور پر شور در راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان بحرین وروحانی مجاهد شیخ عیسی قاسم پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه مورخ ۱۹شهریور ضمن محکومیت اقدامات غیر انسانی و مستبدانه حکومت آل خلیفه اعلام می‌دارد: بی‌شک ایران اسلامی چون همیشه یار و یاور مظلومان بوده، به ندای هل من ناصر ینصرنی شیعیان بحرین پاسخ می دهد وپشتیبان مقاومت و بیداری مردم مظلوم و حامی مستضعفان و خصم ستمگران می‌ماند. حکام آل‌خلیفه بدانند فریاد آزادیخواهی وحق طلبی مردم مظلوم بحرین کاخ ستم شان را ویران خواهد کرد. «وَلِلَّهِ العِزَّهُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ»

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم