تولیت قانونی حرم امام حسین(ع) با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از دولت‌های قوی منطقه است و در جهت نصرت امام‌زمان(عج) حرکت می‌کند، گفت: در قضیه فلسطین موضع ما موضع جمهوری اسلامی است و برای این موضع سر خود را بالا می‌گیریم

به گزارش شهرکریمه به نقل از فارس حسن رشید العبایجی تولیت قانونی حرم امام حسین(ع) امروز به همراه هیأتی با حضور در شهر مقدس قم به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شد.

وی ضمن حضور بر مزار علمای مدفون در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و ادای احترام به مقام شامخ این علما، از صحن‌ها و رواق‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) بازدید کرد و با فضای معنوی حرم مطهر آشنا شد.

رشید العبایجی در ادامه حضور خود در این آستان مقدس، با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی‌نژاد مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) دیدار و پرچم گنبد نورانی عتبه حسینی را به وی اهدا کرد.

همچنین در این دیدار تولیت قانونی حرم مطهر امام حسین(ع) با بیان اینکه خداوند زیارت حضرت معصومه(س) را روزی ما کرد و ان‌شاءالله به برکت این زیارت شفاعت ایشان در بهشت را نصیب ما کند، گفت: در قضیه فلسطین موضع ما موضع جمهوری اسلامی است و برای این موضع سر خود را بالا می‌گیریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از دولت‌های قوی منطقه است و در جهت نصرت امام‌زمان(عج) حرکت می‌کند، افزود: در گذشته شیعه ضعیف بود، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران که با پیروی از نهضت امام حسین(ع)، با استفاده از معارف اهل‌بیت (ع) به پیروزی رسید شیعه قوی شده و این باعث خوشحالی ما است.

گفتنی است در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با اهدای متبرکات فاطمی از تولیت عتبه حسینی و همراهانش تجلیل کرد.