[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید محمد بطحائی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان قم که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش تربیت است و همه نهادهای دخیل در امر تعلیم و تربیت می‌بایست به […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید محمد بطحائی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان قم که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش تربیت است و همه نهادهای دخیل در امر تعلیم و تربیت می‌بایست به این رسالت خطیر توجه کنند.

وی بیان داشت: دانش آموزانی که در عرصه قرآنی فعالیت می‌کنند ارزشمندترین افراد برای موفقیت در زمینه تربیت به شمار می‌رود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا هدیه ارزشمند قرآن کریم را در دید جوانان و نوجوانان کمرنگ کنند افزود: برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی یکی از راهکارهای ناکامی دشمنان در این عرصه است.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه آموزش و پرورش فراهم سازی مقدمات تربیت دانش آموزان است ادامه داد: باید تلاش کنیم تا انس دانش آموزان با قرآن کریم افزایش یابد چرا که قرآن کریم انسان را در برابر ناملایمات حراست می‌کند.

بطحائی اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی در حقیقت آشنایی بیشتر دانش آموزان با آموزه‌ها و رفتارهای قرآنی است.

[ad_2]