حضرت آیت الله نوری همدانی حضور در انتخابات و انتخاب افراد متخصص و متدین را مهم دانسته و افزودند: امروز دشمن می خواهد جامعه را به سمت ناامیدی بکشاند و اینگونه القای مطلب کند که انتخابات اثر ندارد در حالی که اینگونه نیست حضور آگاهانه و انتخاب فردی اصلح و یک انتخابات پرشور بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگ شهرکریمه حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در پاسخ به سئوال مکتوب یکی از طلاب محترم پیرامون وضعیت حجاب ابراز کرد: در موضوع حجاب مکرر تذکر دادیم در ملاقات های عمومی و خصوصی گفتیم باید نسبت به وضعیت حجاب مسئولان حساس باشند و نگرانی متدین که بجا هم هست، باید این نگرانی برطرف شود.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع مهم دانست و افزود: مسؤولان محترم در همه قوا باید به این دو موضوع بیشتر توجه کنند.

حضرت آیت الله  نوری همدانی  حضور در انتخابات و انتخاب افراد متخصص و متدین را مهم دانسته و افزودند: امروز دشمن می خواهد جامعه را به سمت ناامیدی بکشاند و اینگونه القای مطلب کند که انتخابات اثر ندارد در حالی که اینگونه نیست حضور آگاهانه و انتخاب فردی اصلح و یک انتخابات پرشور بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

این مرجع تقلید ایجاد اختلاف و شکاف و از بین بردن وحدت را خواست دشمن دانست و افزود: مسؤولان باید توجه کنند که امروز وظیفه همه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و تمام نیرو باید صرف این مسئله شود.

وی مسائل فرهنگی را هم مهم دانست و ابراز کرد: موضوع فرهنگ بسیار مهم است متأسفانه در این زمینه کم کاری هایی می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد رسالت اصلی خود را از یاد برده و به تذکرات توجه ندارد و اخبار خوبی نمی‌رسد، بهر حال همه باید برای حفظ این انقلاب جدی باشیم و تلاش کنیم و قدردان این مردم باشیم و مشکلات شان را رسیدگی کنیم وبدانیم با توکل به خدا و حضور مردم در صحنه دشمن کاری از پیش نخواهد برد.