– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، دهمین گردهمایی هیئت‌های محوری و برگزیده کشوری با حضور فعالین مذهبی، سیاسی و فرهنگی در مجتمع یاوران مهدی شهر قم برگزار گردید. در این گردهمایی دوروزه، محقق حوزه گفت: آمار کشتن در ایران نسبت به سایرهای […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، دهمین گردهمایی هیئت‌های محوری و برگزیده کشوری با حضور فعالین مذهبی، سیاسی و فرهنگی در مجتمع یاوران مهدی شهر قم برگزار گردید.

در این گردهمایی دوروزه، محقق حوزه گفت: آمار کشتن در ایران نسبت به سایرهای کشورهای دنیا پایین‌تر از میانگین جهانی هست، علاوه بر این بودجه‌های تسلیحاتی نیز در قیاس با کشورهای دیگر کمتر هست.

وی عنوان نمود: واقعیت این بوده سرانه‌های مذهبی، درمانی و آموزشی زیادی از اقلیت‌های مذهبی موجود در کشور زیادتر از کشورهای مدعی حقوق بشر هست، توان و قدرت خرید مردم ایران نسبت به سال‌های گذشته کاهش اما نسبت به دوران پیش از انقلاب به‌شدت افزایش پیداکرده هست.

قم| قرآن آدم را به خوب ترین و استوارترین راه هدایت می‌کندقم| ۵۳۲۲ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) شرکت نمودندمراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع)در شهر قم برگزار گردید

گفتنی هست در دهمین گردهمایی هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در شهر قم ارتباطات متقابل هیئت‌های مذهبی و نهادهای انقلابی در قالب کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و ارزیابی جای گرفت.

علاوه بر این در حاشیه برپایی دهمین گردهمایی هیئت‌های محوری و برگزیده از فعالین هیئت‌های مذهبی در خدمات اجتماعی به‌ویژه زمین لرزه کرمانشاه با حضور یکی از خانواده‌های زلزله‌زده کرمانشاهی تجلیل به عمل آمد.