[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است، افزود: آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته به آنها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند. وی کار نیروی انتظامی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است، افزود: آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته به آنها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند.

وی کار نیروی انتظامی را برقراری امنیت عنوان کرد و افزود: علاوه بر امنیت باید رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند، تصریح کرد: امنیت در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت برقراری عدالت افزود: مسئولان باید در جامعه عدالت برقرار کنند و این برابری و عدالت است که نظام را بیمه می‌کند.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر ضرورت مقابله با گرانی و فراوانی ارزاق و کالاهای عمومی در جامعه، اظهار داشت: وظیفه دولت‌مردان ایجاد رفاه و آبادانی در کشور است.

[ad_2]