دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه و رهبر انقلاب به عنوان ستون خیمه محکم در ایران است بنابراین انقلابیون باید ستون خیمه را بچسبند زیرا رهبر انقلاب تنها هدف دشمن است.

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع اهالی مسجد امام رضا(ع) در پردیسان قم، اظهار داشت: ملت ایران از وجود نعمتی همچون ولایت فقیه برخوردارند که دیگر کشورها از آن محروم هستند.

وی با تأکید بر این که اگر رهبر انقلاب را نداشتیم یک عده آدم گرسنه کشور را فروخته بودند و اگر امام(ره) نبود انقلاب هم نمی شد، افزود: تا کنون دو ولی فقیه (امام خمینی(ره) و امام خامنه ای) را داشته ایم که کوچکترین نقصی در آنها وجود ندارد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این که رهبر ایران یک نقطه خاکستری ندارد چه برسد به نقطه سیاه، ابراز داشت: رهبر انقلاب به عنوان ستون خیمه محکم در ایران است بنابراین انقلابیون باید ستون خیمه را بچسبند زیرا رهبر انقلاب تنها هدف دشمن است.

کوتاهی رئیس جمهور در ابلاغیه رهبر انقلاب به شورای عالی فضای مجازی

وی ادامه داد: دشمن از زمان حضرت علی(ع) ولی فقیه را هدف داشته و در کنار این هدف، تهاجم و نفوذ فرهنگی دارند و شبیخون فرهنگی می زنند.

حجت الاسلام آقاتهرانی اینترنت، فضای مجازی و سایبری که در فضای خانواده ها رخنه کرده را یکی از برنامه های دشمن دانست و افزود: قبلا رهبر انقلاب به اعضای شورای عالی فضای مجازی ابلاغیه دادند که تولید فضای ملی مجازی داشته باشید تا فرزندانمان در زمین خودمان بازی کنند نه در زمین آمریکایی ها و صهیونیست ها ولی آقای روحانی در این زمینه هیچ کاری تاکنون انجام نداد زیرا ایشان در این جلسات اصلأ شرکت نمی کنند.

وی خطاب به جوانان با تأکید بر این که اگر بخواهید حواس پرتی داشته باشید انقلاب را از شما می گیرند، گفت: با همه ایرادها و نواقصی که اکنون در دولت و قوه قضائیه ، قوه مجریه، قوه مقننه وجود دارد اما در انتها همه مشکلات را به رهبر انقلاب مربوط می کنند که این تفکر را دشمنان رهبر به خورد ذهن جوان های ما می دهند.

اگر رهبر انقلاب نباشد، دنیا آوار خواهد شد

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به این که همه می گویند چرا رهبر انقلاب جلوی رئیس جمهور و دیگر مشکلات قوه ها را نمی گیرند ؟پاسخ داد: مگر اینها کار ولی فقیه است؟ هدف و کار دشمن این است که مردم ایران را علیه رهبر کنند اما باید این را بدانید که اگر رهبر انقلاب نباشد دنیا آوار خواهد شد.

وی خطاب جوانان گفت: باید بدانید بیانات و رفتار ولی فقیه در دوران غیبت ولی عصر(عج) همانند امام زمان، حجت است و همانگونه که به امام زمان نمی توان انتقاد کرد آیا به ولی فقیه می شود انتقاد کرد؟

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: دولتی هایی که خود را در مقابل غربی ها رها کرده اند و شغل برای فرانسه و غرب درست می کنند در حالی که فرزندان ایران در اینجا بیکار هستند ، باید جواب کاستی ها و مشکلات اقتصادی را بدهند نه رهبر انقلاب که فریاد اقتصاد مقاومتی را برای پیشرفت بهتر جوانان این مرز و بوم سر می دهد.

انتخاب اشتباه، گریبان مردم را می گیرد

وی اضافه کرد: با قدری فکر کردن می توان فهمید دستگاه ولایت فقیه سالم ترین چیزی است که در نظام ما وجود دارد و باید قدر آن را بدانیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این که گاهی مسئولین می نشینند نوک شاخه، می بُرند بیخ شاخه! ادامه داد: دولت و مجلس یکی پس از دیگری می روند اما این نظام است که باید همیشه بماند بنابراین اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم نواقص برطرف خواهند شد.

وی خطاب به مسئولین و مردم گفت: انقلاب یکی از نعمت ها برای مردم ایران است بنابراین باید قدر نعمت هایی که دارید را بدانید؛ مسئولین قدر مسئولیت خود را بدانید؛ به مردم خدمت کنید زیرا خدمت توفیقی است که خدا به شما داده، مردم قدر شما را بدانند یا ندانند در هرصورت باید شبانه روز خدمت کنید؛ این سفره ای است که امام (ره) و شهدا برای ما پهن کرده اند و باید قدردان باشیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: نظام اسلامی سازوکاری دارد؛ اینگونه نیست که وقتی کسی سر کار آمد مادام العمر مسئول بماند! صندلی ها و میزها به آقایان مسئول نچسبیده گرچه برخی فکر می کنند به این میزها چسبیده اند!

وی در خاتمه با اشاره به دوران انتخابات و رأی مردم گفت: در ایران به طور میانگین هر سال یک انتخابات داریم و این یعنی گریبان خودمان به دست خودمان است؛ هر شخصی که به عنوان رئیس جمهور، شورای شهر، نماینده و…انتخاب شود همان انتخاب مردم بوده بنابراین مردم باید برای رأی دادن بیدار باشند زیرا انتخاب اشتباه در انتخابات گریبان خود مردم را می گیرد.