معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: استان قم ۲۲ موکب در کربلای معلی دارد و روزانه تا ۸۵ هزار نفر را می‌تواند اسکان و پذیرایی کند. به گزارش شهرکریمه یونس عالی پور در جلسه ستاد اربعین استان قم که ظهر سه‌شنبه با حضور استاندار قم و آیت الله نوری همدانی در دفتر این مرجع […]

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: استان قم ۲۲ موکب در کربلای معلی دارد و روزانه تا ۸۵ هزار نفر را می‌تواند اسکان و پذیرایی کند.

به گزارش شهرکریمه یونس عالی پور در جلسه ستاد اربعین استان قم که ظهر سه‌شنبه با حضور استاندار قم و آیت الله نوری همدانی در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: استان قم ۲۲ موکب در کربلای معلی دارد و تا ۸۵ هزار نفر را می‌تواند اسکان و پذیرایی کند.

وی بیان کرد: ما در موکب‌ها برنامه‌های ویژه فرهنگی داریم که برای زائران اجرا خواهد شد.

مسئول ستاد اربعین استان قم افزود:‌ سال گذشته ۱۰ درصد مردم قم در روز اربعین به کربلای معلی مشرف شدند و امسال پیش بینی می‌شود ۱۰ تا ۲۰ درصد جمعیت قم در کربلا حضور داشته باشند.

موکب‌های استان قم با هزینه‌های مردمی برپا می‌شود

عالی پور ابراز کرد: موکب‌های استان قم با هزینه‌های مردمی برپا شده‌اند و دو موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نیز با کمک‌های مردمی برنامه‌های خود را در اربعین حسینی(ع) برگزار خواهند کرد./مهر