سید امیرفرنام وزیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان شهر قم در اظهار کرد و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برای اجرای اردو‌های جهادی منطقه های زمین لرزه زده غرب کشور از سوم تا سیزدهم فروردین در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور پیدا خواهیم کرد. وزیری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی […]

سید امیرفرنام وزیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان شهر قم در اظهار کرد و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برای اجرای اردو‌های جهادی منطقه های زمین لرزه زده غرب کشور از سوم تا سیزدهم فروردین در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور پیدا خواهیم کرد.

وزیری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی من جمله کارهای در روستای کوئیک خواهد بود، دنبال کرد: مرجع درآمد اهالی این روستا از طریق دام هست و ما برنامه‌ای داریم تا برای دام آنها آخور درست کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان شهر قم اضافه کرد: زیادتر اهالی در پی این می باشند تا دام خود را به فروش برسانند و در شهر ساکن گردند و یکی از اغراض ما این هست تا بستر شایسته ای برای ادامه فعالیت و زندگی این عزیزان در روستا مهیا کنیم.

وی با اشاره به ساخت دستشویی و حمام در این منطقه های اظهار کرد: حضور تیم روانشناسی و تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان قسمتی از فعالیت فرهنگی در این روستا را انجام خواهیم داد.