[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آئین رونمایی از ۳۴ اثر فاخر فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم همزمان با یادواره سرداران و ۶۰۹۰ شهید قم عصر چهارشنبه با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهید علیدوست و سامانلو و مسئولین استانی در تالار شهید آوینی اداره کل ارشاد استان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آئین رونمایی از ۳۴ اثر فاخر فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم همزمان با یادواره سرداران و ۶۰۹۰ شهید قم عصر چهارشنبه با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهید علیدوست و سامانلو و مسئولین استانی در تالار شهید آوینی اداره کل ارشاد استان قم برگزار شد.

این آثار شامل ۲۷ عنوان کتاب در حوزه شهدا ،۲ قطعه سرود، یک نماهنگ ،۳ فراخوان فرهنگی هنری و یک هویت بصری انتشارات کنگره شهدای استان قم است.

احمد حاجی‌زاده رئیس کنگره ملی شهدای استان قم نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما باید به گونه‌ای باشد که در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم گفت: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آنها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب کسانی که در حوزه ترویج فرهنگ شهدا کار می‌کنند جهادگر هستند و در مقابل دشمنانی ایستاده‌اند که می‌خواهند فرهنگ شهادت را تحریف کرده و به دست فراموشی ببرند.

رئیس کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه همه مردم مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستند گفت: خانواده شهدا فرزندانشان و ایثارگران سلامتشان را با صبوری و سخاوت به اسلام و انقلاب اهدا کردند تا ارزش‌های این نظام همواره حفظ شود.

وی افزود: سبک و سیره شهدا و روش زندگی آن‌ها باید سرلوحه و الگوی همه عرصه‌ها در زندگی مردم و مسئولین قرار داده شود.

[ad_2]