سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در چند سال اخیر سعی کردیم رویکرد حمایتی از آثار هنری و هنرمندان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنر و رسانه پایگاه خبری شهرکریمه، طی سخنانی بیان کرد: در سال‌های اخیر رویکرد شهرداری قم بدین‌گونه بوده که از آثار هنری و هنرمندان حمایت شود، برای مثال در سالی که گذشت سازمان فرهنگی شهرداری قم از تمامی تئاتر و نمایش‌هایی که در استان اجرا شد حمایت کرد و مشارکت داشت.

وی افزود: در ایام کنگره شهدای استان قم نمایش «فصل شیدایی» یکی از نمایش‌های خوب ملی بود که به همت سپاه استان قم و سازمان هنری رسانه‌ای اوج اجرا شد، در نمایشگاهی که همزمان با این نمایش برگزار می‌شد سازمان حمایت کرد؛ در بحث تبلیغات نیز تمام تلاشمان را کردیم تا در سطح شهر از طریق نصب بیلبوردها همشهریان را از اجرای این نمایش مطلع کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین در راستای برگزاری جشنواره «فیلم ۱۷» که از برنامه‌های زیرمجموعه کنگره شهدای استان قم بود، سازمان فرهنگی شهرداری حمایت جدی از آثار داشت. تقریبا می‌توان گفت اثر هنری، نمایش و… نبوده که سازمان از آن حمایت نکرده باشد.

طباطبایی‌نژاد در پایان گفت: ما معتقد هستیم علاوه بر اجرای نمایش‌های استانی باید شرایط فراهم شود تا حداقل سالی یکبار نمایش‌های ملی مانند «فصل شیدایی» در استان قم اجرا شود، مردم قم ثابت کردند که از آثار فاخر و بی‌نظیر هنری حمایت می‌کنند، در این خصوص سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری پای کار است و هر کمکی در این زمینه باشد درحد توان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/