شهردار قم در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: جنایات فجیع ماه‌های گذشته در نوار غزه نشان دیگری است از طبل پوشالی رژیمی منحوس، تهی و رو به نابودی که مژده می‌دهد کم شدن شر این حرامیان از صحنه تاریخ را.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، فرهنگی شهر کریمه،متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:

قدس نمادی است از مظلومیت تاریخی ملتی قهرمان در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی عمال رژیمی جعلی و اشغالگر که با عبور از اخلاق، انصاف و انسانیت، خوی پلشت خود را عیان ساختند و در مقابل چشم جهانیان وحشیانه به قتل و غارت و تجاوز در خاک غصبی ملت فلسطین پرداخته‌اند.

نه‌تنها مسلمین جهان، بلکه هر آن‌کس که شمه‌ای از آزادگی و جوانمردی در روح اوست، بر ماهیت اعمال وحشیانه این رژیم غاصب صحه می‌گذارد و بر مظلومیت فلسطینیان شهادت می‌دهد.

هرچند خوی وحشی این مستکبران هر روز  آشکارتر می‌شود و تقلای بی‌اثرشان برای نجات از این باتلاق نابودی بیشتر، آنچه امروز در پس چندین دهه قتل و غارت و جنایت اسرائیلیان در فلسطین اشغالی نمایان می‌شود، بازهم  تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی مستضعفان بر ظالمان است و به نظاره نشستن هر روز زوال و نابودی این رژیم جعلی.

جنایات فجیع ماه‌های گذشته در نوار غزه و اقدامات ددمنشانه اخیر در به شهادت رساندن سربازان و سرداران جبهه مقاومت اسلامی، نشان دیگری است از طبل پوشالی رژیمی منحوس، تهی و رو به نابودی که مژده می‌دهد کم شدن شر این حرامیان از صحنه تاریخ را.

گرامی می‌داریم یاد و نام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که با فهمی عمیق و درکی دقیق از جهان اسلام، روز قدس را برای یکپارچگی امت اسلامی در سراسر جهان مطرح نمود و امروز به پاس جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان جبهه‌ مقاومت اسلامی آزادی قدس شریف آرمانی است در آستانه تحقق و درود خدا بر تمامی شهدای این راه.

انتهای پیام/