سارا قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خیلی خرسندم که تیم ملوان دو مرتبه تشکیل گردید و با همت صاحب جدید باشگاه و پشتیبانی اصحاب رسانه این تیم بازهم در لیگ برتر فوتبال زنان حاضر است. دو سال قبل این تیم منحل گردید وجای خالی‌اش در لیگ برتر فوتبال زنان به خوبی […]

سارا قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خیلی خرسندم که تیم ملوان دو مرتبه تشکیل گردید و با همت صاحب جدید باشگاه و پشتیبانی اصحاب رسانه این تیم بازهم در لیگ برتر فوتبال زنان حاضر است. دو سال قبل این تیم منحل گردید وجای خالی‌اش در لیگ برتر فوتبال زنان به خوبی احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: برای حضور دو مرتبه در لیگ برتر ابتدا باید در لیگ دسته یک مسابقه می‌دادیم. بر همین اساس تمام کوشش و توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا نماییم.

بازیکن تیم ملوان دنبال کرد: در مسابقات دسته یک حاضر گردیدم و برای تیم ملوان بازی کردم. برای موفقیت این تیم هرکاری می‌کنم. البته تیم‌ها در دسته یک نیز بسیار خوب بازی کردند.

قمی یادآور گردید: بعد از دو سال دوری از لیگ برتر دو مرتبه قوهای سپید ملوان آمدند. البته ملوان در قد و قامت یک مدعی جدی در لیگ برتر حاضر می‌شود و برای اکتساب خوب ترین نتیجه های کوشش می‌کنیم. هدف من نیز اکتساب عنوان خانم گلی این بار با لباس ملوان است.

تیم ملوان برای بازی‌های دسته یک از بازیکنان بومی استفاده نمود اما برای لیگ برتر به زودی بازیکنان تازه ای را جذب خواهد کرد و از ۱۰ مرداد تمرین های تیم برای لیگ برتر شروع می‌شود.