رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق کابل کوره‌های آجرپزی در قم خبر داد و گفت: وی به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل از کوره‌های آجرپزی اعتراف کرده است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل از کوره‌های آجرپزی در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات ادامه داشت تا اینکه متهم توسط مأموران کلانتری ۲۶ شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی سوابق نامبرده مشخص شد وی از سارقان سابقه دار بوده که در ادامه طی تحقیقات صورت گرفته به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل از کوره‌های آجرپزی اعتراف کرد.

کرمی با بیان اینکه متهم اعتیاد را دلیل انجام سرقت‌ها اعلام کرده است، گفت: تاکنون ۱۲ تن از شاکیان شناسایی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان سپس با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه، افزود: متهمان نهایتاً جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان قم از برخورد قاطع پلیس قم با برهم زنندگان نظم اجتماعی خبر داد.

سرهنگ هادی دیده‌ور با بیان اینکه قم پایتخت جهان تشیع است و مردم انقلابی قم به رعایت شئونات و ظواهر اسلامی پایبند هستند، گفت: عده‌ محدودی با عدم رعایت ظواهر اسلامی و بدپوششی و همچنین ایجاد آلودگی صوتی برآنند تا نظم اجتماعی استان را بر هم بزنند.

وی به طرح تشدید برخورد با خودروهایی که مبادرت به آلودگی صوتی می‌کنند اشاره و بیان داشت: توقیف خودروها شامل صداهای نابهنجار بوق و اگزوز نیز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه این توقیف بسته به نوع تخلف بیش از ۱۵ روز خواهد بود، تأکید کرد: پلیس قم با افرادی که می‌خواهند با بی انضباطی و بدپوششی نظم اجتماعی و اخلاق را مورد هجوم قرار دهند، برابر ماده ۸۶۹ قانون جدید مجازات اسلامی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دیده‌ور با بیان اینکه برخورد با خودروهای بدپوشش خواسته مردم است از همشهریان خواست، همچون گذشته با همکاری و مشارکت خود پلیس را در بهتر انجام دادن این مأموریت یاری کنند.