معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: مسئولین مربوطه ظرف ۲۰ روز آینده اقدامات نهایی خود را برای ساماندهی حل مشکلات سرویس های دانش‌آموزی مدارس استان قم گزارش دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، احمدحاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم امروز در جلسه بررسی و حل مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان شهری و روستایی، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم اولیاء، بحث سرویس دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی سرویس های دانش آموزی ادامه داد: همه دستگاه ها باید با آموزش و پرورش در این زمینه همکاری داشته باشند.

معاون استاندار قم تصریح کرد: با استناد به ضوابط قانونی باید به دنبال راهکاری برای حل چالش‌های سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به ویژه کمک به افراد بی‌بضاعت باشیم .

وی افزود: علاوه بر شهر قم سایر شهرستان‌های ما نیز در این حوزه مشکلاتی دارند که باید مسئولین با اهتمام بیشتری پیگیر این مسائل باشند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری و سازمان تاکسی‌رانی ظرفیت‌های خوبی در این حوزه دارند که در صورت نیاز باید از آن‌ها کمک گرفت. همچنین شورای شهر هم می‌تواند متممی برای این مسئله داشته باشد.

وی با اشاره به تشویق رانندگان در بحث سرویس مدارس بیان کرد: واقعیت این است که عرصه را برای حضور بیشتر رانندگان فراهم ساخت، برای مثال می‌توان برای آن‌ها طرح‌های تشویقی درنظر گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در پایان به مکانیرم های تشویقی اشاره و ابراز کرد: امسال باید به مرحله‌ای برسیم که رانندگان خود مشتاق فعالیت در این عرصه باشند.

انتهای پیام/