با حکم استاندار قم حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.