رییس شبکه ولایت با بیان این که شبکه ولایت را باید به شبکه حوزه علمیه ارتقا داد، گفت: این شبکه فعالیت خوبی در تبیین شیعه داشته و درصدد هستیم که این شبکه را به مرکز رسانه ای ارتقا دهیم.

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رییس جدید شبکه جهانی ولایت، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) درباره اهمیت مسأله ولایت گفت: هیچ فرمان و پیامی از خدا به اهمیت فرمان ولایت نیست و حتی توحید، نبوت و بعثت به پیام الهی ولایت نمی رسد و این مبالغه به شمار نمی رود.

وی از تلاش ها و فعالیت های آیت الله حسینی قزوینی در طول دوران مدیریت شبکه ولایت تقدیر کرد و افزود: شبکه ولایت برای تبیین و گسترش این پیام بزرگ الهی تاسیس شده است، خوشبختانه تاکنون نیز این شبکه با ریاست آیت الله حسینی قزوینی فعالیت های خوبی داشته و ایشان تمام زندگی و توان خود را برای این شبکه و دفاع از تشیع صرف کرد.

وی اعلام کرد که همچنان از ظرفیت های آیت الله حسینی قزوینی در شبکه ولایت بهره خواهیم گرفت.

رییس شبکه ولایت اظهار داشت: بنده از قبول مسؤولیت ابا داشتم و وقتی که مطرح شد افراد دیگری را پیشنهاد دادم اما با دستور حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی این کار را قبول کردم، البته بنده کار در شبکه ولایت را افتخاری برای خود می دانم و هر کس در این شبکه فعالیت می کند توفیق الهی است و باید قدردان باشد.

وی ادامه داد: افراد باید با قوت و جدیت  بیشر به کار خود ادامه دهند و برنامه ها با استفاده از رهنمودهای مرجعیت و اهداف و رسالت ها پیگیری خواهد شد تا بتوانیم اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان این که این شبکه ولایت را باید به شبکه حوزه علمیه ارتقا داد، ابراز داشت: این شبکه فعالیت خوبی در تبیین شیعه داشته و باید شبکه ای جامع و مورد استفاده برای شیعه و سنی باشد.

وی عنوان کرد: معارف شیعه باید در شبکه ولایت تبیین شود  چرا که این شبکه سخنگوی امامت و معارف ولایت به شمار می رود، از این رو باید به درستی امامت و ولایت را معرفی کنیم.

رییس شبکه ولایت خاطرنشان کرد: بدون آسیب زدن به شیعه و با حفظ تقیه باید به شبهات پاسخ مستند و مستدل و قوی داده شود؛ می توان بدون بیشتر کردن مخاطبان شبکه های وهابی، به شبهات پاسخ داد.

وی اضافه کرد: بدون توهین، افراط و خارج شدن از سیره و سنت ائمه(ع) باید به شبهات پاسخ داده شود؛ شبکه ولایت باید به زبان های گوناگون توسعه پیدا کند و به مرکز رسانه ای ولایت تبدیل شود، در این مسیر با عزیزان دست اندرکار شبکه مشورت خواهیم کرد؛ ان شاءالله بر اساس اهداف، رسالت ها کارها پیش می رود و توصیه های مرجعیت اجرایی و پیاده سازی می شود.