به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه شهر قم در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بانوی کریمه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده های شهدای ترور شاهچراغ گفت: دستگاه های فرهنگی باید این حادثه را همچون عاشورا به همگان و آیندگان منعکس کنند […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه شهر قم در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بانوی کریمه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده های شهدای ترور شاهچراغ گفت: دستگاه های فرهنگی باید این حادثه را همچون عاشورا به همگان و آیندگان منعکس کنند و بگویند که آمریکا به وجود آورنده داعش بوده است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) عنوان کرد: امام به فرد مسیحی فرمود ای مسیحی ما به عیسی پیامبر خدا اعتقاد داریم همانگونه که او به پیامبری پیامبر خاتم بعد از خود اعتقاد داشت لذا از این رو میلاد حضرت عیسی مسیح را خدمت همه مسیحیان ایران و دنیا تبریک می گوییم.

آیت الله سعیدی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: مومنان و پیروان فاطمه زهرا(س) بیش از هر چیزی باید به دنبال الگو گیری از حضرت زهرا به خصوص در مبارزه با نفاق و منافقین، جریان نفوذ و دفاع از حریم ولایت باشند، دشمن با مبارزه با مقوله حجاب به دنبال ضربه زدن به جامعه مسلمین می باشد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: شبیخون فرهنگی از سوی دستگاه های ذیربط جدی گرفته نشده است و وضعیت موجود به همین دلیل است و رهبر انقلاب هم فرموده اند بحث حجاب و فوت یک فرد ایرانی مسئله بدخواهان نظام نیست بلکه دشمن با شبیخون فرهنگی به دنبال ضربه زدن به اقتدار جامعه ایران اسلامی است.

آیت الله سعیدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قم با اشاره به اینکه انسان متقی آزار و اذیتش به دیگران نمی رسد، ابراز کرد: خداوند در قرآن کسانی که مومنین را آزار می رسانند را مورد خطاب قرار داده که از درگاه الهی می خواهیم ما را از این رذیله حفظ بفرمایید.

وی در اولین نماز جمعه دی ماه با پرداختن به جریان شناسی منافقین ابراز کرد: از صفات پست منافقین در مواجه با رسول خدا، آزار و اذیت زبانی آنان با رسول خدا بود و خواستار این بودند که پیامبر خدا(ص) فقط به سخنان منافقین گوش دهد و از آنجا که پیامبر سخنان همۀ مومنان را می شنید لذا منافقان به پیامبر اهانت می کردند اما خداوند از اینکه پیامبر سخنان همه مومنین را می شنید مورد تقدیر و تحسین قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز هم آنهایی که با ظلم به خاندان پیامبر راه منافقین را ادامه می دهند مورد لعن و نفرین خداوند قرار می گیرند.

[ad_2]

منبع
[email protected]