[ad_1] حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: از آغاز برگزاری جشنواره طلیعه بندگی همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم در ۲۹ آذر سال گذشته تاکنون بیش از ۶ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند. وی گفت: در این جشنواره نوجوانانی از ۲۱ استان مختلف شرکت کرده‌اند […]

[ad_1]

حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: از آغاز برگزاری جشنواره طلیعه بندگی همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم در ۲۹ آذر سال گذشته تاکنون بیش از ۶ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی گفت: در این جشنواره نوجوانانی از ۲۱ استان مختلف شرکت کرده‌اند که شامل استان‌های قزوین، اصفهان، کردستان، قم، خوزستان، ایلام، مازندران، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان، لرستان، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان و یزد می‌شود.

مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: این جشنواره در بخش «چراغ راهنما» با برگزاری کارگاه‌هایی به شکل مجازی و حضوری با حضور هزار و ۶۷۰ شرکت کننده به آموزش اصول و فروع دین به نوجوانان پرداخته است.

وی گفت: در بخش «نشانه‌ها»، دانش‌آموزان ۲۴ آیه از قرآن را در ۲۴ هفته حفظ می‌کنند و با شرکت در آزمون به کسب امتیاز در این جشنواره می‌پردازند که در مجموع ۳۰۳ نفر در این بخش از جشنواره شرکت کرده‌اند.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: در بخش کتاب خوب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «دو رکعت قصه» با موضوع احکام مورد توجه و استفاده مخاطبان قرار گرفته و ۳۷۹ نفر در این مسابقه کتابخوانی شرکت کرده‌اند.

وی گفت: در بخش دست بوس دانش آموزان باید گزارش مکتوب یا مصور شامل عکس و نقاشی که حاکی از یک عمل در راستای خدمت به پدر و مادر شأن است را برای جشنواره ارسال و امتیاز لازم را کسب کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) ابراز کرد: در بخش پوریای ولی و بخش فرمانده مجازی و همچنین بخش شاگرد اول ویژه نوجوانان با معدل بالای ۱۸ و یا دارای ارتقای تحصیلی در این جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از جمع بندی امتیازات در نهایت از برگزیدگان جشنواره طلیعه بندگی تقدیر به عمل خواهد آمد.

[ad_2]