شهربازی ۷۲ تن قم در مسیر بهسازی و راه‌اندازی قرار دارد و محیط خاطره انگیز این پارک دوست داشتنی قدیمی قمی ها آماده بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سالهای نه چندان دور قمی ها از ساخت یک شهربازی مشابه آنچه که در مشهد و برخی شهرهای بزرگ می دیدند خوشحال شدندو دیری نپایید که علاوه بر مسافران و زائران، این محوطه خاطره انگیز تبدیل به پاتوقی برای تفریح ارزان قمی ها شد.

شهربازی ۷۲ تن خیلی هم فضای مناسبی برای حضور خانواده ها با آن سبک و سیاق دورهمی نسبتا شلوغ فامیلی با قابلمه و گاز پیک نیک در دست و حضور پیر و جوان نداشت ولی خیلی زود جای خود را در برنامه تفریح شهرکریمه اهل بیت(س) باز کرد.

حالا شنیده شده که این محیط نوستالژیک که بعد از وقوع حادثه مرگبار سقوط در سال‌های گذشته، به علت فرسودگی و نبود استانداردهای لازم تعطیل شده بود در مسیر احیا قرار دارد و بزودی شاهد حضور زائران و مجاوران خواهیم بود.

مطابق آنچه که پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم اعلام کرده در این راستا هزینه‌های لازم برای حل مشکلات حقوقی پرداخت و وسایل پیمانکار قدیمی منتقل شده است تا سرمایه‌گذار جدید فعالیت خود را آغاز کند.

در حال حاضر فاز نخست شهربازی ۷۲ تن با انتقال و نصب دستگاه‌های جدید و کسب محورها و استانداردهای لازم در دستور اقدام است/پایان پیام