به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، شهردار شهر قم با بیان لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه اظهار کرد: سیاست شهرداری پشتیبانی از سرمایه گذران بوده تا پروژه‌های شهری در زمان‌بندی‌های مشخص آماده بهره‌برداری گردد. سقائیان نژاد لایحه اخذ مجوز […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

شهردار شهر قم با بیان لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه اظهار کرد: سیاست شهرداری پشتیبانی از سرمایه گذران بوده تا پروژه‌های شهری در زمان‌بندی‌های مشخص آماده بهره‌برداری گردد.

سقائیان نژاد لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه را موردتوجه قرارداد و  تصریح نمود: باوجود تمام تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای این پروژه باید روند و فرایند اداری نیز به‌درستی انجام‌شده و حقوق شهرداری نیز در این پروژه پایمال نشود.

عضو شورای شهر شهر قم نیز با اشاره به لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه تصریح کرد: واقعیت این بوده شهرداری با ایجاد بعضی شرایط سخت مانع از انجام تهاتر در زمان‌بندی‌های مورد انتظار شده هست.

در ادامه محمود محرری با اهتمام بر لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه دنبال کرد: در کمال تأسف با شرایط ایجادشده شهرداری امروز با سرمایه‌گذاری رو به رو بوده که بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان طلب دارد.

وی لایحه اخذ مجوز قسمت الشرکه شرکت "کیش سازان" در پروژه مشارکتی مرکز تجاری سالاریه را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: ادامه این روند علت بی‌میلی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری می‌شود، باید به نحوی منطقی مثل تهاتر و واگذاری ملک طلب بزرگ این سرمایه‌گذار را پرداخت نمود.