[ad_1] ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۲۰۰ رشته به گزارش شهرکریمه احمد عطارنیا پدر سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به اقدامات اداره کل فنی و حرفه ای استان قم اظهار کرد: این اداره کل در راستای مهارت آموزی به اقشار مختلف مردم فعالیت می‌کند. […]

[ad_1]

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 200 رشته

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۲۰۰ رشته

به گزارش شهرکریمه احمد عطارنیا پدر سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به اقدامات اداره کل فنی و حرفه ای استان قم اظهار کرد: این اداره کل در راستای مهارت آموزی به اقشار مختلف مردم فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آموزش شاغلین، اصناف و اتحادیه‌ها افزود: آموزش در مناطق روستایی و دانشگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: آموزش‌های کاربردی به دانشجویان برای ارتقاء دانش فنی در مراکزی با عنوان جوار دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به معتادین و اقشار آسیب پذیر برای توانمندسازی آموزش می‌دهیم افزود: کارورزی دانشگاهیان جزو اساسی‌ترین مسائل قابل توجه فنی و حرفه‌ای است.

عطارنیا مشکل اصلی جامعه جوان را نداشتن مهارت دانست و افزود: در ٢٠٠ رشته آموزش رایگان داریم تا جوان مهارت یافته و کار برایش ایجاد شود. این آموزش‌ها برای خانم‌ها و آقایان است و حدود ٨٠ رشته برای خانم‌ها و ٢٠٠ رشته برای آقایان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]