[ad_1] ارتباط اطرافیان ترامپ با گروهک نفاق به گزارش شهرکریمه سید محمد جواد هاشمی نژاد ظهر امروز در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکا از دیدگاه مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء با اشاره به ویژگی‌های ایران اظهار کرد: کشورمان قربانی اصلی تروریسم است، رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دیوان عالی در […]

[ad_1]

ارتباط اطرافیان ترامپ با گروهک نفاق

ارتباط اطرافیان ترامپ با گروهک نفاق

به گزارش شهرکریمه سید محمد جواد هاشمی نژاد ظهر امروز در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکا از دیدگاه مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء با اشاره به ویژگی‌های ایران اظهار کرد: کشورمان قربانی اصلی تروریسم است، رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دیوان عالی در ایران ترور شدند، ولی با این وجود در غرب، ایران حامی تروریسم معرفی می‌شود و قطعنامه‌هایی در این راستا علیه ایران تصویب شدند.

وی ادامه داد: بیشترین قربانیان تروریسم در ایران توسط گروهک نفاق به شهادت رسیدند، منافقین پس از حضور آمریکا در عراق بر روی بحث‌های حقوق بشری متمرکز شدند و هدف خود را رهاسازی ملت ایران اعلام می‌کنند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان افزود: افرادی اکنون در اطراف رئیس جمهور آمریکا قرار دارند که گروهک نفاق سال‌ها بر روی این افراد کار کرد، رهبر معظم انقلاب بارها به جنایت‌های گروهک نفاق اشاره کردند، اما با این وجود برخی از جوانان از این جنایت‌ها بی خبر هستند.

هاشمی نژاد با اشاره به ویژگی‌های دهه ۶۰ اظهار کرد: این دهه مالامال از جنایت‌های جریان تروریسم است و مقام معظم رهبری هم به عملکرد تروریست‌ها در دهه ۶۰ اشاره کردند و در این راستا دبیرخانه ای برای بازخوانی دهه ۶۰ و بیان عملکرد جریان تروریسم در این دهه ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدای ترور سندهایی برای جنایت‌های تروریست‌ها در کشورمان هستند، شهدای ترور توسط ۳۵ گروه تروریستی در کشورمان به شهادت رسیدند و هزاران شهید ترور در ایران داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]