[ad_1] از “هزار راه نرفته ” و سریال ” دلدار” تا مستند “از لاک جیغ تا خدا” به گزارش شهرکریمه همچون دیگر شبکه های سیما به خصوص شبکه های اول، دوم و تا حدودی شبکه پنجم، شبکه ۲ نیز با ویژه برنامه های قابل توجهی وارد ماه مبارک رمضان شده است. ویژه برنامه معارفی “کوی […]

[ad_1]

از "هزار راه نرفته " و سریال " دلدار" تا مستند "از لاک جیغ تا خدا"

از “هزار راه نرفته ” و سریال ” دلدار” تا مستند “از لاک جیغ تا خدا”

به گزارش شهرکریمه همچون دیگر شبکه های سیما به خصوص شبکه های اول، دوم و تا حدودی شبکه پنجم، شبکه ۲ نیز با ویژه برنامه های قابل توجهی وارد ماه مبارک رمضان شده است.

ویژه برنامه معارفی “کوی محبت”محصولی از گروه اجتماعی و فرهنگی این شبکه به تهیه کنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی است که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، شخصیت ها و کارشناسان، هدفش را تبیین و تعمیق معارف اسلامی قرار داده که در این ایام به ویژه شب های قدر از عتبات عالیات پخش می شود.

همچنین “شفا” عنوان برنامه ای ترکیبی است که با رویکرد ایجاد حال خوب و حس امیدواری و در راستای توسعه فرهنگ کمک رسانی و شناخت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این ایام روانه آنتن تلویزیون می شود. تهیه کننده این برنامه علی اکبر کریمی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ در جدول پخش برنامه ها قرار دارد.

فصل نوین مجموعه شناخته شده “هزار راه نرفته” از دیگر تولیدات شبکه دو سیماست که به طور ویژه در ماه رمضان امسال پخش می شود.

 این برنامه به تهیه کنندگی ناهید سادات شریفی، با حضور گروهی از کارشناسان و اعضای هیات علمی دانشگاه های شهید بهشتی و تهران، به طرح مساله و بررسی مسائل مربوط به خانه و خانواده، پیش از ازدواج، طلاق و بعد از جدایی خواهد پرداخت و در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۹ و۳۰ دقیقه روانه آنتن می شود.

ادامه ی فصل ششم مستند جذاب و پرمخاطب “از لاک جیغ تا خدا” نیز در ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۸ به روی آنتن می رود؛ این برنامه کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی و با محوریت تکریم حجاب و بانوان محجبه است که همراه با روایت هایی از بانوانی که به تازگی موفق به بهره مندی از پوشش چادر شده اند، روایت می گردد و انصافاً هم در سال های اخیر در امر الگوسازی برای جامعه دختران و زنان کشور با محوریت معرفی حجاب برتر تا حدود زیادی موفق بوده است.

برنامه ” کام شیرین” از دیگر برنامه های تولیدی شبکه ۲ است که فصل پنجم آن در این ایام

با هدف مهارت آموزی و آموزش تکنیک های والدگری و تربیت فرزند در مباحث مختلف و سنین گوناگون، از سوی کارشناسان به بحث و گفت وگو گذاشته می شود.

 محمد کاظم زاده و رضا ناظری به عنوان روان شناس در برنامه حضور دارند و ثریا بناکار اجرای این برنامه را عهده دار است که روزهای زوج هفته حول و حوش ساعت ۱۷ این برنامه برای مخاطبان پیگیر به خصوص خانواده ها پخش می شود.

همچنین برنامه  “نمادو” دوربین شبکه دو در سراسر کشور و کاری از گروه دانش و اقتصاد است در ایام ماه رمضان با گزارش هایی خاص از استان ها و مناطق مختلف کشور پیرامون انعکاس مراسم ویژه این ماه به روی آنتن می رود.

جنگ شبانگاهی رمضان نیز تقریباً هر شب حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده پخش می شود که در آن کوشیده شده تا در کنار ایجاد فضایی معنوی، حالی خوب با تولید یک برنامه ترکیبی به مخاطبان هدیه داده شود.

و اما در خصوص سریال شب های ماه رمضان شبکه دوم سیما نیز باید به سریال “دلدار” کاری جدید از برادران محمودی اشاره کرد که در این ماه، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش می شود. “دلدار” یک داستان جذاب را محور قرار داده که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند، ماجراهای جذابی در آن رخ می دهد.

از جمله بازیگران اصلی این سریال می توان به محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی،کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری اشاره کرد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]