[ad_1] افزایش تدریجی دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد نسبتاً شدید است که از چهارشنبه از شدت ابرها کاسته شده و آسمان صاف می‌شود. وی آسمان این استان را طی روزهای […]

[ad_1]

افزایش تدریجی دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته

افزایش تدریجی دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته

به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد نسبتاً شدید است که از چهارشنبه از شدت ابرها کاسته شده و آسمان صاف می‌شود.

وی آسمان این استان را طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه صاف اعلام کرد و افزود: وزش باد طی چهار روز آینده نسبتاً شدید است.

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا طی روزهای پایانی هفته جاری تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز قم منهای سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۷ درجه و حداقل دمای هوای جمعه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۹ درجه خواهد بود.

ترابیان بیان کرد: سرعت وزش باد امروز و چهارشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و پنجشنبه و جمعه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]