[ad_1] افزایش ۵۰ درصدی استقبال طلاب از دوره های آموزشی فضای مجازی، هنر و رسانه به گزارش شهرکریمه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در راستای افزایش مهارت آموزی طلاب و خانواده آنان، کلاس ها و کارگاه هایی را به صورت دوره ای برگزار می کند که دوره های ترم تابستان نیز […]

[ad_1]

افزایش 50 درصدی استقبال طلاب از دوره های آموزشی فضای مجازی، هنر و رسانه

افزایش ۵۰ درصدی استقبال طلاب از دوره های آموزشی فضای مجازی، هنر و رسانه

به گزارش شهرکریمه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در راستای افزایش مهارت آموزی طلاب و خانواده آنان، کلاس ها و کارگاه هایی را به صورت دوره ای برگزار می کند که دوره های ترم تابستان نیز از سال گذشته در این معاونت راه اندازی شده است.

در دوره تابستانه سال ۹۷ مجموعاً ۲۰۶ نفر برای شرکت در کلاس های آموزشی ثبت نام کردند که در تابستان جاری تعداد شرکت کنندگان با افزایش ۵۰ درصدی همراه بوده و به ۳۳۰ نفر هنرجو رسیده است.

در دوره ترم تابستان سال جاری ۱۵۸ نفر در بخش برادران و ۱۷۲ نفر در بخش خواهران شرکت کرده اند و کلاس هایی در زمینه خوشنویسی، طراحی، ویرایش، انیمیشن، ویرایش عکس، نویسندگی و… در حال برگزاری است.

علاوه بر کلاس های آّموزشی که در ساختمان اصلی این معاونت برگزار می شود، جهت سهولت حضور طلاب، چندین کلاس در مرکز شهید حقانی شهرک مهدیه و همچنین مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان در حال برگزاری است.

دوره های تابستانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه تا اواسط شهریور ماه ادامه داشته و دوره های پیشرفته و همچنین جذب هنرجویان جدید از آبان ماه آغاز می شود.

گفتنی است: هنرمندان برجسته و تراز نیز جهت ادامه فعالیت حرفه ای هنری به انجمن های هنری ـ رسانه ای طلاب معرفی می شوند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]