[ad_1] برگزاری مراسم احیا در میعادگاه عاشقان و منتظران به گزارش شهرکریمه در دومین شب قدر مردم روزه دار شهر مقدس قم با حضور در مراسم های احیا در نقاط مختلف این شهر به قرائت دعا و مناجات پرداخته و در سوگ پیشوای نخست شیعیان حضرت علی(ع) به سر و سینه زدند و اشک ماتم […]

[ad_1]

برگزاری مراسم احیا در میعادگاه عاشقان و منتظران

برگزاری مراسم احیا در میعادگاه عاشقان و منتظران

به گزارش شهرکریمه در دومین شب قدر مردم روزه دار شهر مقدس قم با حضور در مراسم های احیا در نقاط مختلف این شهر به قرائت دعا و مناجات پرداخته و در سوگ پیشوای نخست شیعیان حضرت علی(ع) به سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

بر اساس این گزارش مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) و همچنین احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور هزاران نفر از زائران و منتظران در میعادگاه عاشقان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم با حضور مداحان اهل بیت(ع) علاوه بر عزاداری در سوگ شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) دعای جوشن کبیر قرائت شده و مراسم ویژه احیا برگزار شد.

در حرم حضرت معصومه(س) نیز هزاران نفر از زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) با قرائت دعای جوشن کبیر و بر سر گرفتن قرآن، به راز و نیاز پرداختند.

مصلای قدس، بیوت مراجع عظام تقلید، مساجد، تکایا و حسینیه های شهر قم نیز در شب بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان میزبان روزه دارانی است که در حال راز و نیاز در درگاه احدیت هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]