[ad_1] تولید برنامه های معارفی رسانه ملی باید توأم با خلاقیت و روزآمدی باشد به گزارش شهرکریمه سید محمد حسین هاشمی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر به بُعد خلاقیت و نوآوری و روزآمدی در تولید این گونه برنامه ها توجهی نشود، مخاطب پس از مدتی آن ها را پس زده و رو […]

[ad_1]

تولید برنامه های معارفی رسانه ملی باید توأم با خلاقیت و روزآمدی باشد

تولید برنامه های معارفی رسانه ملی باید توأم با خلاقیت و روزآمدی باشد

به گزارش شهرکریمه سید محمد حسین هاشمی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر به بُعد خلاقیت و نوآوری و روزآمدی در تولید این گونه برنامه ها توجهی نشود، مخاطب پس از مدتی آن ها را پس زده و رو به تماشای آثاری از جنس دیگر می آورد.
وی که خود همچنین در حال تولید مستندی درباره موضوعات اقتصادی است، گفت: در بحث مستندسازی نیز این نوآوری و خلاقیت و نگاه جدید می بایست حتماً چاشنی کار باشد تا خروجی محصول باعث کشش مخاطب جهت تماشای آن شود.
این مستندساز و تهیه کننده حوزوی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی چند سال اخیر در صدا و سیما در عرصه تولید برنامه ابراز داشت: همین حالا هم گرچه هزینه تولید مستند افزایش قابل توجهی یافته اما ما با همان هزینه های قبل حاضر به تولید هستیم اما متاسفانه چندان زمینه و شرایط فراهم نیست و این در حالی است که تولید مستند برخلاف برنامه های پرمخاطب شبکه های اصلی سیما، آن طور که باید و شاید زمینه درآمدزایی و جلب اسپانسر مالی ندارد.
وی افزود: به نظر بنده، در این بخش باید نگاه مدیران و تصمیم گیران صدا وسیما متفاوت باشد و انتظاری که از برخی برنامه ها دارند را نباید از بخش مستند داشته باشند چرا که هر کدام از این ها یک سری شرایط و اقتضائاتی دارند که باید به آن ها توجه داشت.
انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]