[ad_1] جنگ فرهنگی سناریوی غرب در تقابل با ایران به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید در سالن غدیر اردوگاه یاوران مهدی با اشاره به بشارت قرآن اظهار کرد: در قرآن چهره فرعون‌ها ترسیم شده و سیاست‌های آن‌ها در این کتاب آسمانی تبیین شده است، فرعونیان تلاش […]

[ad_1]

جنگ فرهنگی سناریوی غرب در تقابل با ایران

جنگ فرهنگی سناریوی غرب در تقابل با ایران

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید در سالن غدیر اردوگاه یاوران مهدی با اشاره به بشارت قرآن اظهار کرد: در قرآن چهره فرعون‌ها ترسیم شده و سیاست‌های آن‌ها در این کتاب آسمانی تبیین شده است، فرعونیان تلاش می‌کنند تمام کسانی که انقلابی هستند را با فشار و شکنجه از صحنه مبارزه اخراج کنند.

وی ادامه داد: ایجاد اختلاف در جامعه سیاست فرعونیان است و سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن سیاست استکباری در طول قرون گذشته است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نوزاد پسر در زمان فرعون به خاطر خواب او سر بریده شدند و این وحشت آفرینی را هم در عصر جدید دیدیم که داعشی‌ها برای ایجاد وحشت مردم را در عراق و سوریه سر بریدند.

سالک تقابل دو اراده حق و باطل را از درس‌های قرآن دانست و تصریح کرد: خداوند اراده دارد که مستضعفان بر زمین حاکم شوند و این اراده حق است، در مقابل هم اراده باطل برای خاموش کردن نور خداوند تلاش می‌کند، ولی اراده خداوند در نهایت محقق می‌شود و باطل از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه آیات قرآن به ظهور حضرت مهدی(عج) بشارت می‌دهد ادامه داد: جمهوری اسلامی الگوی جهان اسلام خواهد بود و این الگو بستری برای ظهور امام زمان(عج) است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: شکست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را پشت سر هم می‌بینیم و جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و شاهد التماس آمریکا از کشورمان هستیم، این اقتدار به خاطر هیأت‌ها است و جوانان هیأتی به ندای مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

سالک ۶۰ موسسه تحقیقاتی را مشاوره دهنده به ترامپ دانست و تصریح کرد: این موسسات به ترامپ گفتند که با ایران جنگ نکن و تحریم‌های اقتصادی به نتیجه نمی‌رسد، ولی این موسسات بر جنگ فرهنگی تاکید کردند و مطرح کردن آزادی‌ها محور این جنگ است، مستکبرین بر گسترش فشار تاکید دارند، ولی هیأت‌ها اجازه نمی‌دهند که نور خداوند خاموش شود.

وی ادامه داد: با چهار اشکال اقتصادی نباید تصور کرد که نظام جمهوری اسلامی فرو می‌پاشد، مردم پشتیبان این حرکت هستند و در چهل سال آینده گام دوم انقلاب را برمی‌دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بیست سال از تاسیس هیأت منتظران می‌گذرد، اعضای این هیأت برای گسترش فرهنگ قرآن و عترت و تقویت انقلاب اسلامی تلاش کردند.

سالک توقیف نفتکش انگلیسی را سیلی به این کشور دانست و تصریح کرد: گرده آمریکا را به خاک خواهیم نشاند و سرنگونی پهپاد آمریکا جهان را شگفت زده کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]