[ad_1] سفر رئیس مجلس و وزیر ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) به گزارش شهرکریمه طبق  برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز با حضور مسؤولان ارشد کشوری و استانی، یکی از مصوبات سفر پر خیر و برکت سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری در قم […]

[ad_1]

سفر رئیس مجلس و وزیر ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص)

سفر رئیس مجلس و وزیر ورزش به قم / افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص)

به گزارش شهرکریمه طبق  برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز با حضور مسؤولان ارشد کشوری و استانی، یکی از مصوبات سفر پر خیر و برکت سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری در قم به نام مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به همین منظور قم امروز میزبان مسؤولان ارشد کشور است و این مجموعه ورزشی که شامل یک باب سالن چند منظوره شیک و زیبا، یک باب استخر و سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است برای استفاده علاقمندان به ورزش، تیم‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به همین منظور امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت به اتفاق دو نماینده دیگر قم در مجلس در این مراسم حضور دارند، ضمن اینکه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز عصر امروز به قم سفر می‌کند و در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم حضور می‌یابد.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) با گنجایش نزدیک به ۲ هزار تماشاگر و به نام سالن شهدای دروازه ری‌ نام‌گذاری شده، استخر این مجموعه به نام استخر یاس و سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز به نام شهید سلیمانیان نام‌گذاری شده‌اند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مردم قم در خانه ملت به اتفاق بهرام سرمست استاندار قم ابتدا به شهر پردیسان رفته و از آخرین وضعیت یکی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این منطقه یعنی سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا (ع) بازدید خواهند کرد.

کلنگ احداث سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری امام رضا (ع) در سال ۱۳۸۸ به زمین زده شده و در شرایطی که قرار بود این سالن زیبا و منحصر به فرد ظرف مدت ۳۶ ماه تا سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز نیمی از روند احداث این پروژه انجام گرفته و یکی از مهمترین طرح‌های نیمه تمام در قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]