[ad_1] سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درسالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم گفت: در پاره ای از اوقات موانع بیان می‌شود اما هیچ راهکاری ارائه نمی‌شود اگر مشکلی مطرح شد، تا زمانی که راهکار کاربردی و […]

[ad_1]

سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست

سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درسالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم گفت: در پاره ای از اوقات موانع بیان می‌شود اما هیچ راهکاری ارائه نمی‌شود اگر مشکلی مطرح شد، تا زمانی که راهکار کاربردی و عملیاتی ارائه نشود فایده ای ندارد و صرفاً فضای کار مشوش می‌شود.

وی تاکید کرد: تعداد مصوبه‌های جلسه زیاد است اما به صورت پخته و ناقص ارائه می‌شود باید معیار مدیران سهم ابلاغی باشد و هر دستگاه مصوبه‌های مربوط به خود را انجام دهد ضمناً دستگاه‌ها موظف هستند تا یک هفته دیگر به استعلامات بانک‌ها پاسخ دهند.

استاندار قم اظهار داشت: از همه دستگاه‌ها در سال ۹۸ انتظار می‌رود نمونه ‌باشند تا شاهد تحول کمی و کیفی در کارگروه تسهیل باشیم.

سرمست ضمن عدم رضایتمندی از سازمان میراث فرهنگی قم تصریح کرد: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتظار می‌رود مشارکت بیشتری را داشته باشد، سهم استان در بخش تسهیلات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطلوب نیست در صورتی‌که مدیران این دستگاه نواقص کنونی را برطرف نکنند باید نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: حتماً مدیران نسبت به مصوبات جلسه اهتمام داشته باشند و برای اجرایی شدن آن فکر کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال گفت: معیار استان در ایجاد اشتغال سهم ابلاغی بوده و نباید بانک‌ها تخصیص نهایی را ملاک پرداخت تسهیلات اشتغال قرار دهند.

در این جلسه از عملکرد سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت گاز، تأمین اجتماعی و بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، صادرات و ملی در زمینه رونق تولید و عملکرد خوب آن‌ها در سال ۹۷  توسط استاندار قم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]