[ad_1] شهرداری قم ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در پردیسان اجرا کرده است به گزارش شهرکریمه محمد رمضانی با اشاره به اینکه اداره پردیسان در واقعیت به شهرداری تحمیل شده است، اظهار داشت: دولت پردیسان را احداث کرد و از ابتدا قرار بود یک شهر جدید باشد اما وقتی دیدند این کار چقدر هزینه دارد این […]

[ad_1]

شهرداری قم ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در پردیسان اجرا کرده است

شهرداری قم ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در پردیسان اجرا کرده است

به گزارش شهرکریمه محمد رمضانی با اشاره به اینکه اداره پردیسان در واقعیت به شهرداری تحمیل شده است، اظهار داشت: دولت پردیسان را احداث کرد و از ابتدا قرار بود یک شهر جدید باشد اما وقتی دیدند این کار چقدر هزینه دارد این منطقه را به شهرداری واگذار کردند.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم افزود: در مقطعی دولت با شهرداری تفاهم کردند که پردیسان را در قبال حمایت‌هایی به شهرداری واگذار کنند.

رمضانی اضافه کرد: شهرداری این منطقه را اداره و در آن هزینه کرد اما طرف مقابل یعنی راه و شهرسازی به بسیاری از تعهداتش در این زمینه عمل نکرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های تکمیل نواقص پردیسان بار مضاعفی بر دوش شهرداری قم گذاشته است گفت: از سال ۸۹ تا آغاز سال ۹۹ شهرداری قم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان در پردیسان پروژه اجرا کرده درحالیکه درآمدی که از این منطقه حاصل کرده به ۱۰۰ میلیارد تومان نرسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]