[ad_1] عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت راه ورود به ملکوت عالم است به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سیدرحیم توکل اظهار داشت: خداوند هدف خلقت را در عبودیت قرار دادند و این عبودیت که فرمان خداوند است دارای برکاتی است. وی افزود: یکی از برکات به عابدین برمی‌گردد، خداوند کمال مطلق است و به اعمال ما نیازمند […]

[ad_1]

عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت راه ورود به ملکوت عالم است

عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت راه ورود به ملکوت عالم است

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سیدرحیم توکل اظهار داشت: خداوند هدف خلقت را در عبودیت قرار دادند و این عبودیت که فرمان خداوند است دارای برکاتی است.

وی افزود: یکی از برکات به عابدین برمی‌گردد، خداوند کمال مطلق است و به اعمال ما نیازمند نیست، عبودیت نردبان رشد ماست و در ابتدای جهل و فقر محض بودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند برای ما دری به نام عبودیت ایجاد کرد تا بر این نردبان مستقر شده و پله پله بالا رفته و به مقامات بالا دست پیدا کنیم و به‌جایی برسیم که مَثل صفات جمال و جلال عبودی خداوند عالم قرار بگیریم.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در این مسیر نیازمند راهنما هستیم زیرا در آیه ۹ سوره حدید آمده است که ما پیامبر(ص) آیات نازل کردیم تا شما را از وادی ظلمت در بیاورد و وارد وادی نور کند.

توکل افزود: این ظلمت کجاست و وادی نور چیست و شرایط خروج از وادی ظلمت و شرایط ورود به وادی نور چه چیزی است، شناخت و توجه کافی نسبت به این موضوعات نداریم چون با ملکوت عالم بی‌گانه هستیم.

وی با بیان اینکه بعثت راه ورود به ملکوت عالم است، خاطرنشان کرد: راه را بلد نیستیم و باید شخصی به عنوان راهنما دست ما را بگیرد، پیامبر(ص) عنایت خود را در بعثت نشان داد و دست ما را گرفت و تاکید کردند‌ که چه اقداماتی انجام داده و از چه موضوعاتی دوری کنیم و برای ما بیان کردند تا افراد با ظرفیت و لایق خود را بالا کشیده و به اهداف الهی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]