[ad_1] فرماندار قم: کارگاه های ساماندهی کارگران در قم راه اندازی می شود به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه‌های ساماندهی کارگران به‌صورت پایلوت در قم طی هفته آینده راه اندازی می‌شود. وی ساماندهی و رفع مشکلات کارگران روزمزد در یافتن کار را هدف از ایجاد این کارگاه‌ها بیان کرد […]

[ad_1]

فرماندار قم: کارگاه های ساماندهی کارگران در قم راه اندازی می شود

فرماندار قم: کارگاه های ساماندهی کارگران در قم راه اندازی می شود

به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه‌های ساماندهی کارگران به‌صورت پایلوت در قم طی هفته آینده راه اندازی می‌شود.

وی ساماندهی و رفع مشکلات کارگران روزمزد در یافتن کار را هدف از ایجاد این کارگاه‌ها بیان کرد و افزود: سه فضای موقت در ساماندهی کارگران روزمزد و ساختمانی آماده‌شده که در صورت همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری در واگذاری زمین محل دائمی به این منظور راه اندازی می‌شود.

فرماندار قم ساماندهی فضایی برای استقرار کارگران را امری مناسب ارزیابی کرد و افزود: با ایجاد فضاهای مناسب، رابطه میان بین کارگر و کارفرما به خوبی برقرار شده و از تجمع کارگران روزمزد در سایر بخش‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: مقرر شده که واحد کاریابی تحت سیاست‌های کلان استان قرار بگیرد و کارگران با فرایندی منسجم ساماندهی شوند و شاهد تجمع حضور کارگران در میادین نباشیم.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]