[ad_1] قدردانی مدیرکل ارشاد قم از تلاش خبرنگاران در بحران کرونا به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی دراین بیانیه که روز دوشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است:درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی در کنار همه‌ خدمتگزاران این عرصه، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، صحیح و آموزش محور را در روزهای شیوع […]

[ad_1]

قدردانی مدیرکل ارشاد قم از تلاش خبرنگاران در بحران کرونا

قدردانی مدیرکل ارشاد قم از تلاش خبرنگاران در بحران کرونا

به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی دراین بیانیه که روز دوشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است:درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی در کنار همه‌ خدمتگزاران این عرصه، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، صحیح و آموزش محور را در روزهای شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار داده‌اید و برای رضای خداوند متعال و لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و آسایش هم‌وطنان خود چشم برآسایش خود و خانواده‌تان فروبسته‌اید.

بیانیه حاکیست: دراین روزها شما فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در کنار مدافعان سلامت با پوشش بخش‌های مختلف خبری و آموزشی و انعکاس تصاویر جاودانه و انتشار گزارش‌های بی‌بدیل از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه خدمتگزاران بخصوص جامعه سرافراز پزشکی و پرستاری، نور امید و روشنایی را برای مردم سرزمینم به ارمغان آورده‌اید.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است:‌شاید دراین‌بین جان‌فشانی شما اهالی رسانه‌ها، همانند دیگر بخش‌های کادر درمانی کشورمان آن‌چنان‌که باید به چشم نیاید. اما بر خود لازم می‌دانم  مراتب سپاس و قدردانی هزارباره خود و همکارانم را به شما جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند و همه عزیزان عرصه اطلاع‌رسانی و جامعه مطبوعاتی شهر کریمه اهل‌بیت(س) تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از درگاه الهی طلب نمایم.

وی در پایان آورده است: بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران به پایان می‌رسد، و قدر و منزلت این تلاش‌ها در پیشگاه الهی محفوظ خواهد بود.

تاکنون هزار و ۴ تن از شهروندان قمی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸۷۰ نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]