[ad_1] قهرمان کشتی فرنگی: مبلغ پاداش به‌ اندازه هزینه مکمل ورزشی یک ملی‌پوش نیست به گزارش شهرکریمه علیرضا نجاتی پس از آئین تجلیل از مدال‌آوران آسیائی و جهانی اظهار داشت: من به علت حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشتی نتوانستم در مراسم حضور پیدا کنم به همین علت برادرم را به مراسم فرستادم […]

[ad_1]

قهرمان کشتی فرنگی: مبلغ پاداش به‌ اندازه هزینه مکمل ورزشی یک ملی‌پوش نیست

قهرمان کشتی فرنگی: مبلغ پاداش به‌ اندازه هزینه مکمل ورزشی یک ملی‌پوش نیست

به گزارش شهرکریمه علیرضا نجاتی پس از آئین تجلیل از مدال‌آوران آسیائی و جهانی اظهار داشت: من به علت حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشتی نتوانستم در مراسم حضور پیدا کنم به همین علت برادرم را به مراسم فرستادم تا به‌ جای من حضور داشته باشد.

ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره هدیه دریافتی از سوی اداره ورزش، گفت: فکر می‌کنم مبلغ دو میلیون تومان به‌عنوان پاداش داده بودند که خودم از این مبلغ تعجب کردم چرا که با این وجه هزینه مکمل ورزشی یک ورزشکار ملی‌پوش هم نمی‌شود.

وی افزود: من در سال گذشته دو مدال برون‌مرزی معتبر و دو مدال در تورنمنت‌های مختلف کسب کردم به نظرم چنین مراسم‌هایی را نگیرند بهتر است این‌طور دلسردتر می‌شویم.

نجاتی درباره وضعیت خود نیز توضیح داد: در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی به سر می‌بریم و دو رویداد بزرگ آسیایی گرجستان و جهانی را پیش رو داریم که امیدوارم در این دو مسابقه برای کشورم موفقیت آفرینی کنم.

ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی با بیان اینکه مسابقات لهستان لغو شد، عنوان کرد: من در رده سنی امید هستم اما با نظر کادر فنی باید در رده بزرگسالان کشتی بگیرم، به نظرم تجربه خوبی است و برای سرشاخ شدن با حریفان انگیزه زیادی دارم.

به گفته وی مسابقات جهانی که حدود ۵۰ روز دیگر برگزار می‌شود به‌عنوان ورودی المپیک توکیو محسوب شده که نجاتی و محمدجواد رضایی به‌عنوان دو نماینده استان در اوزان مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

نجاتی تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و در آمادگی کامل هستم، امیدم بعد از خدا به دعای خیر مردم است که روسفید از تشک خارج شوم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]