[ad_1] محور سلفچگان – ساوه چهار خطه می‌شود به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و اظهار کردکرد : قطعه نخست این پروژه در مجاورت روستای جنداب قراردارد که طی سالیان گذشته عملیات اجرایی آن آغاز و به بهره برداری رسیده است . […]

[ad_1]

محور سلفچگان – ساوه چهار خطه می‌شود

محور سلفچگان – ساوه چهار خطه می‌شود

به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و اظهار کردکرد : قطعه نخست این پروژه در مجاورت روستای جنداب قراردارد که طی سالیان گذشته عملیات اجرایی آن آغاز و به بهره برداری رسیده است .

وی ادامه داد : قطعه دوم طرح چهار خطه شدن محور سلفچگان-ساوه نیز در مجاورت روستای تاج خاتون واقع شده ولی به دلایلی از جمله عدم انتخاب پیمانکاران مناسب، پروژه متوقف شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درخصوص اهداف اجرایی این طرح گفت: تسهیل ترافیک محور که غالبا پر حجم و محل تردد وسائط نقلیه سنگین است و همچنین حذف نقاط حادثه ساز تقاطع‌های جنداب و تاج خاتون و مهمتر از آن حذف نقطه پرتصادف پل راه آهن، از اهداف اصلی اجرای این پروژه است.

وی بازه زمانی اجرای پروژه را ۹ ماه دانست و تصریح کرد : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و قول پیمانکار ، درصورت مساعد بودن شرایط جوی ، درمدتی کمتر از زمان اعلام شده این طرح آماده بهربرداری می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]