[ad_1] معاون حزب جنبش النجاء عراق به قم سفر می‌کند به گزارش شهرکریمه هیئتی به ریاست نصر الشمری معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء برای دیدار با مراجع و علما روز شنبه به شهر قم سفر می‌کند. «نصر الشِمَّری» سفر خود را با زیارت حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌کند و سپس به […]

[ad_1]

معاون حزب جنبش النجاء عراق به قم سفر می‌کند

معاون حزب جنبش النجاء عراق به قم سفر می‌کند

به گزارش شهرکریمه هیئتی به ریاست نصر الشمری معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء برای دیدار با مراجع و علما روز شنبه به شهر قم سفر می‌کند.

«نصر الشِمَّری» سفر خود را با زیارت حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌کند و سپس به ملاقات مراجع عظام تقلید و علمای اعلام می‌رود.

معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء روز یکشنبه به تهران می‌رود و دیدار و رایزنی باشخصیت‌های برجسته کشوری ـ لشکری  و تحویل پیام شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش برنامه اصلی سفر سخنگوی نُجَباء به تهران خواهد بود.

همچنین در پایان این سفر نشستی تحلیلی ـ تبیینی با موضوع “بررسی تبعات منفی حضور امریکا در منطقه غرب آسیا” در محل لانه جاسوسی با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از کشورهای ایران، لبنان، فلسطین، یمن و بحرین برنامه‌ریزی‌شده است که الشمری به‌عنوان نماینده مقاومت عراق در آن حضور یافته و به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]