[ad_1] نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ شرقی حرم بانوی کرامت برپا شده است به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محسن آمره با اشاره به اجرای ویژه برنامه فرنگی هر سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ روبروی مقبره الشهدا در صحن امام رضا (ع) افزود: این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه […]

[ad_1]

نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ شرقی حرم بانوی کرامت برپا شده است

نمایشگاه حریم حرم در پارکینگ شرقی حرم بانوی کرامت برپا شده است

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محسن آمره با اشاره به اجرای ویژه برنامه فرنگی هر سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ روبروی مقبره الشهدا در صحن امام رضا (ع) افزود: این ویژه برنامه در روزهای سه‌شنبه با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) و معرفی ستارگان و علمای مدفون در حرم مطهر و در روزهای پنج‌شنبه با موضوع معرفی سیره شهدا با دعوت از کارشناسان مؤسسه سیره شهدا دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه دائمی حریم حرم با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه (س) در قالب روایتگری در هشت غرفه در پارکینگ شرقی حرم مطهر برپا شده است.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: ویژه برنامه‌های حرم گردی و شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) که در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شد به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و بیان احکام میان نمازها افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه خادمان مربوطه و زائران قرار می‌گیرد.

برای رعایت پروتکل های بهداشتی، محل برگزاری نمایشگاه مجوطه باز است.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]