[ad_1] نمایشگاه سوگواره کوچه‌های مادری در منطقه پردیسان قم برپا شد به گزارش شهرکریمه موسی موحدی اظهار داشت: نمایشگاه سوگواری کوچه‌های مادری به کمک گروه‌های مردمی در پردیسان قم برپا شده است. وی افزود: هزینه ساخت این نمایشگاه بالغ‌ بر پنجاه میلیون تومان شده است که بدون کمک هیچ نهاد دولتی و خصوصی برپا شده […]

[ad_1]

نمایشگاه سوگواره کوچه‌های مادری در منطقه پردیسان قم برپا شد

نمایشگاه سوگواره کوچه‌های مادری در منطقه پردیسان قم برپا شد

به گزارش شهرکریمه موسی موحدی اظهار داشت: نمایشگاه سوگواری کوچه‌های مادری به کمک گروه‌های مردمی در پردیسان قم برپا شده است.

وی افزود: هزینه ساخت این نمایشگاه بالغ‌ بر پنجاه میلیون تومان شده است که بدون کمک هیچ نهاد دولتی و خصوصی برپا شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه سوگواری کوچه‌های مادری با اشاره به اثرات معنوی و فرهنگی آن در جامعه بیان کرد: در ساخت این نمایشگاه ۱۱ غرفه تدارک دیده‌ شده که صحنه‌ها و مکان‌های وقایع تاریخی از ولادت حضرت زهرا(ع) تا شهادت این بانو برای مردم به‌نمایش درآورده است.

موحدی عنوان کرد: برای درک بهتر این وقایع گروه‌های از طلاب برای شرح وقایع هر کدام از غرفه‌ها را بازگو می‌کنند.

وی تصریح کرد: مساحت این نمایشگاه ۱۲۰۰ مترمربع است که در زمین مصلی پردیسان است و زمان بازدید آن تا ۹ بهمن‌ماه مصادف با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) خواهد بود.

مدیر اجرایی نمایشگاه سوگواری کوچه‌های مادری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای شیفتگان و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) است که به‌دلیل مراجعه‌های فراوان در روزهای آتی از ساعت ۱۷ بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]