[ad_1] وجود ۲۵۲ واحد تولیدی راکد در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی راکد استان قم اظهار کرد: ۲۵۲ واحد تولیدی راکد در استان داریم که کمیته احیای این واحدها ایجاد شده است تا از طریق این کمیته بتوانیم واحدهای تولیدی راکد قم را دوباره احیا کنیم. وی ادامه […]

[ad_1]

وجود 252 واحد تولیدی راکد در قم

وجود ۲۵۲ واحد تولیدی راکد در قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی راکد استان قم اظهار کرد: ۲۵۲ واحد تولیدی راکد در استان داریم که کمیته احیای این واحدها ایجاد شده است تا از طریق این کمیته بتوانیم واحدهای تولیدی راکد قم را دوباره احیا کنیم.

وی ادامه داد: مدافع تولید تا جایی هستیم که جفا در حق مصرف شده صورت نگیرد، واحد نظارت و بازرسی داریم که در زمینه مصرف مواد پتروشیمی در واحدهای تولیدی استان قم بازرسی انجام داد و با واحدهای تولیدی که با این مواد تولید انجام ندادند و مواد پتروشیمی را در بازار آزاد فروختند، را به فروش برساند اغماض نکردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برای واحدهای تولیدی متخلف که اقدام به عرضه مواد اولیه خارج از ضوابط قانونی کردند، پرونده تعزیرات تشکیل دادیم که برای برخی از آن‌ها رای صادر شد.

سیجانی تحریم را هم تهدید و هم فرصت دانست و تصریح کرد: تحریم تهدید در بازارهای صادراتی به وجود آورد و برای ورود مواد اولیه مشکل ایجاد کرد، ولی در زمینه داخلی سازی صنعت و گسترش بازار واحدهای تولیدی فرصت به وجود آورد و هم اکنون خودروسازان به سراغ قطعه سازان داخلی رفتند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم، یک سری واحدهای تولیدی داریم که می‌توانند نیازهای واحدهای تولیدی آسیب دیده در زمان تحریم را تامین کنند، ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای تولیدی به نفع بخش تولید است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]