[ad_1] پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی افزود: همشهریان برای فعالیت در شعب شرکت های بازاریابی شبکه ای مستقر در استان مجوز فعالیت آنها را از سامانه http://iranianasnaf.ir/ متعلق به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، استعلام کنند. وی بیان کرد: بازار […]

[ad_1]

پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند

پنج شرکت شبکه ای دارای مجوز در قم فعالیت می کنند

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی افزود: همشهریان برای فعالیت در شعب شرکت های بازاریابی شبکه ای مستقر در استان مجوز فعالیت آنها را از سامانه http://iranianasnaf.ir/ متعلق به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، استعلام کنند.

وی بیان کرد: بازار یابی شبکه ای شیوه ای از فروش محصول است که در دنیا قدمت طولانی دارد و بسیاری از شرکت های بزرگ با این روش به تجارت می پردازند.

وی ادامه داد: اما این شیوه فروش در کشور ما از قدمت چندانی برخوردار نیست و با وجود قانونمند شدن آن، هنوز این گونه فعالیت ها به خاطر عملکرد منفی شرکت های هرمی غیرقانونی نتوانسته جایگاه اصلی خود را در بازار ایران پیدا کند.

سیجانی گفت: با توجه به گرایش روز افزون به بازاریابی شبکه ای در سطح کشور، نظارت و ارزیابی عملکرد موثر بر دفاتر و شعب شرکت های فعال موجود، برای رعایت قوانین و رفع نیازهای اقتصادی جامعه، ضروری می باشد.

وی بیان کرد: اگر نظارت صحیح و اصولی بر فعالیت اقتصادی شرکت های شبکه ای صورت نگیرد، نه تنها برای کشور سودمند نخواهد بود، بلکه ممکن است به تدریج موجب نارضایتی عمومی نیز شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه برای اشراف کامل بر فعالیت این شرکت ها در استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه های نظارتی، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی تولیدی و توزیعی در قالب ۶۰ اتحادیه از جمله بخش های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]