[ad_1] پیوند موفقیت آمیز انگشتان دست یک کارگر رستوران در قم به گزارش شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم کارگری ۲۴ ساله در یک رستوران مشغول کار با چرخ‌گوشت صنعتی بود که به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی پنج انگشت دست راستش با چرخ‌گوشت صنعتی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. بر اساس این گزارش […]

[ad_1]

پیوند موفقیت آمیز انگشتان دست یک کارگر رستوران در قم

پیوند موفقیت آمیز انگشتان دست یک کارگر رستوران در قم

به گزارش شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم کارگری ۲۴ ساله در یک رستوران مشغول کار با چرخ‌گوشت صنعتی بود که به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی پنج انگشت دست راستش با چرخ‌گوشت صنعتی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

بر اساس این گزارش  این فرد به همت کارکنان آتش‌نشانی به بیمارستان فرقانی منتقل و عملیات آزادسازی دست از داخل چرخ‌گوشت انجام شد که پس از جداسازی قطعات فلزی چرخ‌گوشت مشخص شد بر اثر شدت این حادثه پنج انگشت این فرد دچار له‌شدگی شده است.

این گزارش حاکی است: خوشبختانه با تلاش کادر درمان، تاندون‌ها، عروق و اعصاب سه انگشت این فرد پیوند شد و تاندون‌های ۲ انگشت دیگر نیز به نحوی معالجه شد که فرد بتواند از آن‌ها نیز استفاده کند.

در این گزارش تاکید شده است: کارشناسان همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ‌گوشت‌های خانگی و صنعتی سروکار دارند، توصیه می‌کنند هنگام کار با این وسیله، جانب احتیاط را رعایت و از چرخ‌گوشت استاندارد استفاده کنند و دست خود را بیش‌ازحد مجاز درون گلویی دستگاه فرو نبرند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]