[ad_1] ۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌  ۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌ معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم گفت: به‌منظور تکریم مقام معلم طی مراسمی درخور فرهنگیان از تعداد یک هزار و ۲۰۰ معلم برگزیده استانی به همراه خانواده آن‌ها تجلیل می‌شوند.     ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ۱۱:۵۹ استانها قم نظرات […]

[ad_1]

۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌

۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌

 ۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم گفت: به‌منظور تکریم مقام معلم طی مراسمی درخور فرهنگیان از تعداد یک هزار و ۲۰۰ معلم برگزیده استانی به همراه خانواده آن‌ها تجلیل می‌شوند.

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ۱۱:۵۹ استانها قم نظرات

۱۲۰۰ معلم‌ استان قم تجلیل می‌شوند‌

به گزارش شهرکریمه علی محمدی با اشاره به برنامه‌های خاص هفته معلم اظهار داشت: ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در راستای تحقق بخشی از اهداف عملیاتی ۸ و ۱۰ سند تحول بنیادین و اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام شامخ معلم نسبت به انجام فعالیت‌هایی درخور همکاران فرهنگی همگام شده است.

وی بابیان روزشمار برنامه‌های هفته معلم تصریح کرد: به ترتیب ایام هفته از روز اول شهید مطهری اسوه معلمی، معلم زمینه‌ساز وحدت ملی، معلم و مسئولیت حاکمیت نسبت به نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب، با پیشکسوتان تعلیم و تربیت، معلم و مرجعیت اجتماعی او، معلم مولد سرمایه انسانی و محور توسعه پایدار در سال رونق تولید و معلم مسئولیت‌پذیری و حراست از قداست معلمی مطرح شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم بابیان شرایط انتخاب معلم برگزیده کشوری افزود: هرساله با در نظر گرفتن شاخصه‌هایی چون ایثار، فداکاری، شجاعت، مقبولیت و محبوبیت بین همکاران، اولیا و دانش آموزان یک نفر از همکاران برگزیده و به سطح کشوری معرفی می‌شود که خانم صدیقه سعادتمند منتخب این بخش شناخته‌شده است.

 محمدی از تجلیل از تعداد یک هزار و ۲۰۰ معلم برگزیده استانی به همراه خانواده آن‌ها خبر داد و گفت: انتخاب سایر همکاران بر عهده شورای مدارس آن‌هم بر اساس قوانین مصوب آن‌ها خواهد بود که از تعداد یک هزار و ۱۳ معلم برگزیده مراکز دولتی به تفکیک سطح نواحی و مناطق ۸۴۳ نفر کادر اجرایی و ۱۷۰ نفر نیز مدیران مدارس هستند و مابقی این تعداد متعلق به مراکز غیردولتی است.

وی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این هفته را دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و گل‌باران مزار استاد شهید مرتضی مطهری و مراسم تجلیل ویژه مدارس با حضور همکاران ادارات و برنامه‌هایی که با توجه به روزشمار این ایام تدارک دیده‌شده اعلام کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]