[ad_1] ۲۳۰۰ واحد صنعتی در استان قم مشغول فعالیت هستند به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: روز اول تیر روز اصناف و دهم تیر روز صنعت معدن است و از سربازان عرصه صنعت تجلیل می کنیم. وی افزود:در سال رونق تولید در […]

[ad_1]

۲۳۰۰ واحد صنعتی در استان قم مشغول فعالیت هستند

۲۳۰۰ واحد صنعتی در استان قم مشغول فعالیت هستند

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: روز اول تیر روز اصناف و دهم تیر روز صنعت معدن است و از سربازان عرصه صنعت تجلیل می کنیم.

وی افزود:در سال رونق تولید در راستای مقابله با تحریم اقتصادی بازاریان و اصناف و همچنین تولید کنندگان وظایف مهمی برای تولید کالای جامعه با قیمت مناسب برعهده دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه باید از فرصت تحریم برای رشد اقتصاد به خوبی استفاده کنیم،ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب از تولید و عرضه کنندگان به خوبی حمایت شود تا ضمن حفظ بازار در راستای رونق اقتصادی گام برداریم.

سیجانی تصریح کرد: اصناف باید شرایط مردم را درک کرده و کالاها را با قیمت و شرایط مناسب به دست مردم برسانند،در قم قیمت کالاها نسبت به دیگرشهرها پایین تر است و کالاهای بیشتری در دسترس مردم است که نشان دهنده روحیه بسیجی و مردمی بودن اصناف است.

وی عنوان کرد:اصنافی که بدون مجوز فعالیت می کنند باید مراجعه کرده و مجوز قانونی دریافت کنند چون باید به روی اصناف نظارت وجود داشته باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ابراز کرد:در حوزه صنعت و معدن در قم رونق خوبی ایجاد شده و بسیاری از واحدهای صنعتی فعال هستند و ۲۳۰۰واحد صنعتی در استان فعالیت کرده و ۵۴هزار نفر نیز مشغول فعالیت هستند.

سیجانی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال جامعه یکی از موضوعات مهم است،خاطرنشان کرد: توجه به  تولید داخلی سبب می شود تا برای تهیه کالاهایی که در بازار با کمبود مواجه هستند با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]