[ad_1] ۷۳۳ هزار زائر نوروزی در قم اسکان یافتند به گزارش شهرکریمه حمید یزدانی بیان کرد: از این تعداد ۱۵۹ هزار و ۳۶۸ تن در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها و اماکن رسمی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اسکان داده شدند. وی افزود: همچنین ۳۱۰ هزار […]

[ad_1]

733 هزار زائر نوروزی در قم اسکان یافتند

۷۳۳ هزار زائر نوروزی در قم اسکان یافتند

به گزارش شهرکریمه حمید یزدانی بیان کرد: از این تعداد ۱۵۹ هزار و ۳۶۸ تن در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها و اماکن رسمی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اسکان داده شدند.

وی افزود: همچنین ۳۱۰ هزار و ۴۶۰ تن در مدارس استان اسکان یافتند و بقیه زائران در مراکز تحت نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه همچون بقاع متبرک امامزادگان و سایر محل های درنظر گرفته شده، اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: در روز طبیعت نیز ۱۹ هزار و ۱۳۶ تن در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند و با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات، هیچ مشکلی در روند اسکان گردشگران نوروزی در قم وجود ندارد.

یزدانی همچنین گفت: در بارش های اخیر با تمهیدهای انجام شده، تمام مسافران نوروزی در مکان های مسقف اسکان داده شدند و خدمت رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت.

استان قم طی هفته گذشته و روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته شاهد بارش شدید باران بود.

۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحد هتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمانپذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت بیش از ۱۲ هزار تخت اقامتی و پذیرایی در قم در خدمت مسافران و زائران است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]