[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امیرسرتیپ دوم علی اسدی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از ۴۰ پلاک کوچه شهید در مجتمع امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ مردم ایران هستند و خدمت به شهدا فرصتی است که باید قدر آن را بدانیم گفت: مزین شدن ۴۰ کوچه بنام شهدا از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امیرسرتیپ دوم علی اسدی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از ۴۰ پلاک کوچه شهید در مجتمع امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ مردم ایران هستند و خدمت به شهدا فرصتی است که باید قدر آن را بدانیم گفت: مزین شدن ۴۰ کوچه بنام شهدا از جمله اقداماتی است که باید برای زنده ماندن یاد و خاطره شهدا انجام داد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج سیره و سبک و زندگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: بخشی از جوانان ما با زندگی و ایثارگری شهدا آشنا نیستند و همه نهادها باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بیان سبک زندگی شهدا توجه ویژه داشته باشیم.

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ضمن تشکر از سپاه برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا با تاکید بر اینکه برنامه‌های بزرگداشت شهدا امسال به دلیل شیوع کرونا با محدودیت برگزار شد گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب هدف از اجرای چنین برنامه‌های اثر بخشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: اگر فعالیت‌های شهدا و خصوصیات آن‌ها را بشناسیم و بدانیم چه اهداف والایی داشتند و مقصدشان کجا بوده است قطعاً جامعه به سمت رستگاری رهنمون می‌شود.

امیر اسدی با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر مقاومت و پیروزی است و شهدا هیچ‌گاه تسلیم دشمن نشدند گفت: در فرهنگ ما شهادت یعنی پیروزی و در این مسیر شکست معنی ندارد و ما هیچگاه در جنگ حق علیه باطل دچار شکست نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از خاک ما توسط اجنبی اشتغال شود و یا زیر سلطه بیگانگان برویم تصریح کرد: شهدا امانتی سنگین به ما سپرده‌اند، امروز در این جایگاه مقدس قسم می‌خوریم ذره‌ای از عقاید این خانواده‌های معظم کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم با بیان اینکه برخی مسئولان روی درب اتاقشان می‌نویسند «بدون هماهنگی وارد نشوید» گفت: فرماندهان شهید ما اعتقاد داشتند فرمانده اصلی امام حسین (ع) است و با همان روش جنگ را فرماندهی می‌کردند اما امروز این شیوه مدیریتی کمرنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند هر صندلی مسئولیت حاصل خون ۷۲ شهید است، قطعاً بر هر صندلی که نشسته‌ایم باید پاسخگوی ۷۲ شهید باشیم گفت: اگر خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانستیم، حاصل این اقدامات شهیدان را به عنوان امانت فرض می‌کردیم دیگر از وظایف و رسالتی که داشتیم غفلت نمی‌کردیم.

[ad_2]