[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عملکرد مثبت تیم والیبال افق قم در فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور سبب شده این تیم با حضور در رده دوم جدول مدعی صعود باشد و به رویای لیگ برتری شدن فکر کند. نگاهی به نتایج تیم افق قم در لیگ دسته اول والیبال حاکی از […]

[ad_1]

به گزارش
خبرنگار شهرکریمه، عملکرد مثبت تیم والیبال افق قم در فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور سبب شده این تیم با حضور در رده دوم جدول مدعی صعود باشد و به رویای لیگ برتری شدن فکر کند.

نگاهی به نتایج تیم افق قم در لیگ دسته اول والیبال حاکی از ۳ پیروزی از ۴ مسابقه و موفقیت ۷۵ درصدی در رقابت‌های این فصل است به طوری که این ۳ برد افق را با ۹ امتیاز در رده دوم جدول ۹ تیمی گروه خود قرار داده است.

با توجه به برگزاری لیگ در ۱۶ هفته در مرحله گروهی، قضاوت در مورد توان واقعی افق زود به نظر می‌رسد اما افق با این شروع دلپذیر نشان داده ظرفیت موفقیت در لیگ یک را دارد گرچه یک تیم برای کامیابی و رسیدن به لیگ برتر باید در تمام طول فصل دارای ثبات در نتیجه گیری باشد.

تیم افق قم در دیدار اخیر خود در تهران توانست تیم عقاب نیروی هوایی را ۳ بر صفر شکست دهد و این پیروزی افق را در موقعیت مناسبی در جدول قرار داد. این در حالی است که افق امیدوار است بتواند امسال به لیگ برتر والیبال کشور صعود کند.

این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی روانه لیگ دسته اول مردان کشور شده است. باشگاه افق قم همچنین در لیگ برتر والیبال زنان کشور نیز تیمداری می‌کند و تیم زنان افق نیز ۲ بازی در لیگ برتر بانوان برگزار کرده است.

[ad_2]