رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم گفت: پیگیری مصوبات قبلی ازجمله تأمین املاک معوض برای معارضین در پروژه جمع‌آوری خط ریل راه‌آهن در خیابان رسالت و سایر پروژه‌های مکلف شده بر عهده مدیریت شهری ازجمله موارد مدنظر است.

محسن محرری در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، استکبارستیزی مردم ایران و جمهوری اسلامی را قابل‌تقدیر دانست و اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حمایت از مظلومیت فلسطین و غزه در مقایسه با سایر کشورها قابل‌تقدیر است.

وی در ادامه به سفر ریاست جمهوری در روز میلاد حضرت معصومه(س) به قم اشاره کرد و افزود: سفر نخست ریاست جمهوری به شهر قم برای مردم و مدیریت شهری خیر و برکات زیادی داشته و امیدواریم در این سفر نیز بتوانیم مطالبات مردم و شهر را محقق کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از آمادگی مدیریت شهری در استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این سفر مدیریت شهری علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی پیشنهاداتی نیز ارائه خواهد کرد که در صدر آن تأمین منابع مالی مونوریل خواهد بود.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات قبلی ازجمله تأمین املاک معوض برای معارضین در پروژه جمع‌آوری خط ریل راه‌آهن در خیابان رسالت و سایر پروژه‌های مکلف شده بر عهده مدیریت شهری ازجمله موارد مدنظر است.

محرری تصریح کرد: باید برای اجرای مونوریل منابع مالی آن از اراضی ۷۴ هکتاری تأمین شود تا این پروژه اجراشده و دوباره نیمه‌راه رها نشود.

وی از شهرداری درخواست کرد در تنظیم پیشنهادات، گرفتن مجوز برای پروژه‌های نیمه‌تمام را در صدر جدول قرار دهد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌های شهر معطل دریافت مجوز بوده و با گرفتن مجوز پروژه نیمه‌تمام به‌سرعت وارد و فاز اجرایی خواهد شد.

محرری در پایان بر اجرای طرح نور نیز تأکید کرد و گفت: شورای شهر حمایت قاطع خود را از اجرای طرح نور اعلام می‌کند و در مقابل هنجارشکن‌های اجتماعی در کنار نیروی انتظامی و قضایی بوده و از سردار رادان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شهرداری قم